Semester och lugna vyer

Jag har kastat loss och rör mig på fria vatten med min båt och familj. Hunden är med för första gången och verkar gilla den nya miljön lika mycket som jag. Tusen öar passerar förbi och det enda jag planerar är vart vinden kan föra mig till nästa hamn. Jag har alltså lagt bloggen på hyllan en tid. Men jag kommer att skriva en del i sommar. Dels tänkte jag rapportera en del från Almedalen och dels från en utbildningsresa till Angola. På återhörande…

20120627-102308.jpg

3 responses to “Semester och lugna vyer

  1. Jag unnar dig en bra semester, men tänk på att vovven måste komma iland rätt ofta. Eller har du lärt honom något trick i det avseendet? När är du i Almedalen? Carina

    • Hon är ofta iland. Det är som att hon förstår att detta är vårt hem nu en tid. Hon går runt på däck och har sina favoritplatser. Åker gummibåt till land och verkar trivas.
      Jag är i Almedalen hela veckan. Seglar ner på söndag och angör hamn måndag. Vi hörs.

  2. min mailadress är förstås carinafreden@gmail.com, var felskrivet förra gången. Carina

Kommentera

